26 Des 2012

EMAK....!!!!

aku bersandar dihati yang tak memahami
aku berdiri bersama hati yang tak memaklumi
dan...tangisan hatiku
tak membuat batu itu pecah
aku salaaaaahhhh.....!!!!!!
gustiii..........maafkan aku.....!!!
aku tahu Gusti....
ENGKAU berhak atas segala sesuatu
aku juga tahu Gusti.....
ENGKAU penentu atas segala sesuatu
aku tahu...karena ENGKAU pulalah yang memberi tahuku
begitu pula akan cinta ini
darimu aku mendapatkan
Gustiii...!!!
dengan cinta yang telah ENGKAU beri ini
aku mengemis padamu
sayangi emak ku.....
cintai emak ku....
rahmati emak ku....
bahagiakanlah disisa umurnya
dan....
mudahkanlah segala urusan nya
didunia ini...
di alam kubur nanti...
serta diakherat kelak....
masukanlah dalam rombongan ahli sorgamu
amin....
Gusti....maafkan aku yang banyak salah padaMU

Astaghfirullah..............

0 komentar:

Posting Komentar

 

KHAWULO GHUSTIE © 2008. Design By: SkinCorner